معرفی خدمات الکترونیکی مشاوره و آموزش

معرفی خدمات الکترونیکی مشاوره و آموزش

با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، شرکت پیشگامان کیفیت پاسارگاد (PQP) بستر لازم به منظور ارایه بخش عمده‌ای از خدمات خود به صورت از راه دور و از طریق اینترنت را به شرح زیر فراهم نموده است. در طراحی و استفاده از فن‌آوری‌های مورد نیاز جهت این خدمات تلاش شده است تا خدمات ارایه شده دارای اثربخشی و نتایج جلسات حضوری/ در محل بوده تا علاوه بر حفظ کیفیت خدمات، هزینه‌های مربوط به حضور کارشناس در محل آزمایشگاه شامل ایاب و ذهاب و اقامت نیز کاهش یابند. لازم به توضیح است که ارایه خدمات به صورت از راه دور (Remote) در استانداردهای مرتبط با تاییدصلاحیت شامل ISO/IEC 17011 (الزامات مربوط به شایستگی مراجع تاییدصلاحیت) نیز مورد اشاره و تایید قرار گرفته و توسط مراجع تاییدصلاحیت مختلف مانند A2LA آمریکا و TURKAK ترکیه به صورت گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آموزش‌های عمومی و اختصاصی برای مشتریان

سیستم خدمات آموزش از راه دور (remote training) شرکت پیشگامان کیفیت پاسارگاد دارای امکانات زیر می‌باشد:

  • حضور هم‌زمان مدرس و آموزش‌گیرندگان از طریق اینترنت در اتاق اختصاصی مربوط به دوره آموزشی جهت تعامل دو جانبه
  • امکان ایجاد حساب‌های کاربری جداگانه برای هر یک از شرکت‌کنندگان تا در صورت دورکاری یا الزام به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، هر یک از شرکت‌کنندگان قادر باشند از محل مورد نظر خود در دوره آموزشی شرکت داشته باشند.
  • امکان ارسال جزوه و فایل‌های مربوط به تمرینات از طریق سامانه آنلاین و همچنین قابلیت‌های مربوط به نمایش فیلم، وایت‌برد دیجیتال، اشتراک دسکتاپ، ارسال فایل و …
  • قابلیت دسترسی به اتاق مجازی آموزش از طریق موبایل و کامپیوتر
  • امکان برقراری ارتباط شنیداری و دیداری بین طرفین از طریق فعال‌سازی میکروفون و وب‌کم
  • امکان اشتراک فایل‌ با امکان دانلود برای مدرس و آموزش‌گیرندگان
  • امکان ضبط دوره آموزشی به صورت کامل جهت بهره‌برداری‌های آتی

برگزاری جلسات رفع اشکال حین پروژه‌ها

سیستم خدمات الکترونیکی برگزاری جلسات بر مبنای امکان تبادل فایل و پرسش و پاسخ طراحی شده است و دارای امکانات زیر می‌باشد.

  • حضور هم‌زمان مشاور و کارشناسان آزمایشگاه از طریق اینترنت در اتاق اختصاصی مربوطه جهت تعامل دو جانبه
  • امکان برقراری ارتباط شنیداری و دیداری بین طرفین از طریق فعال‌سازی میکروفون و وب‌کم
  • امکان اشتراک فایل‌ با امکان دانلود برای مشاور و کارشناسان آزمایشگاه
  • امکان ضبط جلسات به صورت کامل جهت بهره‌برداری‌های آتی

برگزاری ممیزی آزمایشگاه‌ها

سیستم خدمات الکترونیکی انجام ممیزی آزمایشگاه‌ها دارای امکانات زیر می‌باشد.

  • امکان ایجاد اتاق‌های مجازی جداگانه جهت ارزیابی هم‌زمان سیستم مدیریت و بخش‌های فنی آزمایشگاه‌ها
  • امکان مشاهده شرایط محیطی آزمایشگاه‌ها و انجام فعالیت‌های آزمایشگاه به صورت زنده از طریق ارتباط با یک دوربین موبایل مستقر در آزمایشگاه
  • امکان برقراری ارتباط شنیداری و دیداری بین طرفین از طریق فعال‌سازی میکروفون و وب‌کم
  • امکان اشتراک فایل‌ با امکان دانلود برای ممیز و ممیزی‌شوندگان
  • امکان ضبط جلسات به صورت کامل جهت بهره‌برداری‌های آتی
  • امکان حضور چند کاربر مختلف به صورت هم‌زمان در اتاق‌های ممیزی